niedziela, 30 kwietnia 2017

Granatowa parka




W naszym często zabieganym życiu bardzo trudno znaleźć wolny czas. Warto jednak wygospodarować chwilę dla siebie i spędzić ją najlepiej jak tylko potrafimy. Nadarza się ku temu idealna okazja...majówka.
Chociaż pogoda nas nie rozpieszcza, nie ma się co ty faktem przejmować. W zależności od osobistych upodobań czas ten można spędzić w sposób czynny lub bierny. Te chwile możemy przeznaczyć na przeczytanie książki przy ciepłym kakao i ciasteczkach, obejrzeniu ciekawego filmy, spotkaniach z przyjaciółmi i rodziną. Ja osobiście jestem zwolennikiem czynnego spędzania czasu. Wycieczka w tym roku nie wchodzi w grę, ponieważ po majówce córka zdaje maturę. Wybieram więc spacery długie i relaksujące. Nie przejmuję się, że na dworze jest zimno i wieje wiatr. Odpowiedni strój załatwi sprawę.
Mój dzisiejszy zestaw jest idealny na spacery. Granatowa parka cudownie chroni przed wiatrem. Wygodne sportowe buty w odcieniu złotym świetnie współgrają ze spodniami w kolorze khaki. Dobrałam do nich sweterek w tym samym kolorze, przełamując jednolitość stroju wielobarwną gawroszką. No i obowiązkowo musi być plecak.

Kochani niezależnie od pogody życzę Wam pięknej majówki.
Pozdrawiam cieplutko :)









kurtka - Medicine
spodnie - Zara
buty - CCC
plecak - Parfois

31 komentarzy:

  1. Parka jest super! Mysle, ze swietnie sprawdzi sie w wielu stylizacjach! Ja bym chyba nawet zaryzykowala i polaczyla ja z jakas zwiewna sukieneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana świetny pomysł, aby połączyć parkę ze zwiewną sukienką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna, weekendowa stylizacja.Genialnie dobrałaś dodatki, Twoje buciki i apaszka bardzo mi wpadły w oko :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ŚWIETNE ZESTAWIENIE BARDZO MI SIĘ PDOBA!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygodnie i modnie:) Ładna apaszka:) Ja postanowiłam nadrobić zaległości w czytaniu książek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podoba mi się takie zestawienie kolorystyczne ;) zdystansowane barwy zdecydowanie do mnie przemawiają ;)
    świetne masz spodnie!

    również życzę Ci cudownej majówki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Od jakiegos czasu nosze parki bardzo,bardzo czesto ale nie narzekam bo czasami sa bardzo fajne jak Twoja i mozna je bardzo fajnie zestawic -jak u Ciebie i dodac nietuzinkowe dodatki -jak zrobilas to Ty :)) czyli parke dobrze miec :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny strój Aneta na taka majówkę, na spacery te długie i nieco krótsze. Wygodne buty i plecak zapewni swobodę i wygodę. Kolor parki super, ja uwielbiam granaty. U mnie będzie spacerowo, raczej czynnie niż biernie ale nie ma wyjazdu, nie udało się...pozdrawiam, miłej majówki...

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kurtki typu parka, ta ma świetny klasyczny krój oraz kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się taki prosty zestaw, ładnie jest Ci w kolorze khaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wygladasz ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogromny Plus już za samą apaszkę :-)) Świetne połączenie :-))

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem zachwycona butami :D Genialne :D Przykuwają uwagę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się :) kurteczka fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lekko i w sam raz na spacery, a kolorystyka bardzo trafiona i nieopatrzona - khaki to dość rzadko wybierany kolor.
    Szkoda, bo większości z nas jest w tym odcieniu bardzo dobrze :)

    Ta gawroszka to jest świetna "kropka nad i"!

    Trzymam kciuki za córę!
    Da radę, matura to pikuś w porównaniu z pierwszą sesją ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zestaw, a parki bardzo lubię i sama skusiłam się na granatową :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknej majówki kochana:*

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz - niby wycieczkowo, a przecież całkowicie miejsko - jednym słowem na każdą okazję. Plecaczek CUDOWNY !!!!!! Pozdrawiam serdecznie - Margot :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anetko, wyglądsz zawsze tak młodo i wdzięcznie, że wszystko na Tobie świetnie wygląda. Bardzo fajna luźna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam parki, Twoja jest świetna, bardzo fajny look:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Złote buty bardzo fajnie wyglądają do tego stroju! A plecak dodaje lekkości tej stylizacji. Pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja! Cudny plecaczek! :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Super pasuje to khaki/oliwka do granatu, wszystko takie swobodne:)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna stylizacja, mega podoba mi się Twój plecaczek

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny wygodny zestaw podkręcony butami :) Taki trochę przekorny kolorowo, bo to parka przeważnie jest khaki, i przeważnie do niebieskich dżinsów, a tu odwrotnie więc nieoczywiście :) SUPER :) Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. No cóż...Ładnemu we wszystkim ładnie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny zestaw, kolorystycznie również. Buty przyciągają oko. Ładnie:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też jestem za aktywnym wypoczynkiem i tak staram się czas spędzać. Mam nadzieję, że Córce się powiodło na maturze. Twój wygląd jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny spacerowy zestaw w moich ulubionych kolorach :)!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)