sobota, 1 kwietnia 2017

Koszula w kratkę z falbanką


Cześć!
Na początek kochani chciałam podziękować Wam za tak dużo ciepłych słów, za wsparcie i zrozumienie. Jesteście cudowni :)
Nareszcie mamy wiosnę, tą prawdziwą, ciepłą i słoneczną. Wszystko budzi się do życia, na twarzach widać więcej uśmiechu i radości, to piękny czas. Zrzucamy grube płaszcze i ciężkie buty. Doczekałam się czasu kiedy wyciągnę ukochane balerinki, tak uwielbiam takie obuwie.
Dzisiaj coś dla zabieganych, którzy cenią wygodę. Szare spodnie już widzieliście, bardzo je lubię, więc często można mnie w nich zobaczyć. Koszulę kupiłam w Mohito. Podoba mi się jej fason, niby koszula, ale falbanka nadaje jej lekkości, przez co jest mniej oficjalna. Ramoneska dopełnia całość, ożywiając swoim kolorem zestaw.









spodnie - Monnari
koszula, kurtka - Mohito
torba - Orsay

35 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz! Prosto, wygodnie, a nadal elegancko. Śliczna koszula! Pozdrawiam ( :

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka krateczka bardzo mi się podoba i zamierzam kupić sobie podobną bluzeczkę :-) Wyglądasz cudownie w tej wygodnej i szykownej stylizacji, spodnie świetnie się prezentują. Udanej niedzieli :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie bluzeczki. Wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra kreacja świetnie wyglądasz🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Delikatnie i skromnie, ale zarazem bardzo uroczo. Koszula i spodnie są znaomite Anetko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Anetko,pieknie oswoilas ten jeden z najgoretszych trendow tego sezonu...kratke gingham:))) Jest fantazyjnie,uroczo,modnie i bardzo szykownie :))) U mnie tez wiosna :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się bluzka, bo jest w krateczkę i ma falbankę. Pięknie prezentujesz się na zdjęciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uwielbiam baleriny i w tym sezonie muszę kupić sobie nową parę - stare już się zużyły od ciągłego noszenia hahaha. Strasznie mi się podoba koszula i ten jej wzór - uwielbiam taką kratkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszule uwielbiam, a najbardziej gdy mają jakieś dodatki :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz ciekawą i efektowną koszule ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobała mi się ta koszula, zastanawiałam się nad jej zakupem jednka tego nie uczyniłam, świetnie jest Ci w niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię kratę jako motyw na bluzkach, koszulkach i szalach :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny zestaw "na luzie", koszula ciekawa i w ładnym kolorze.
    Ja nie lubię balerin, źle mi się w nich chodzi, wybieram niewielki, gruby słupek. Pozdrawiam wiosennie...miłego dnia...

    OdpowiedzUsuń
  14. ach, na taką wiosnę czekałam! :) uwielbiam patrzeć jak świat budzi się do życia po zimie :) pięknie wyglądasz :) lubię takie wygodne stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super koszula! Praktycznie pasująca do wszystkiego ;)

    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne spodnie i bluzeczka:)Ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się ta koszula, fajna stylizacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś szczupła, zgrabna i wiele rzeczy Ci pasuje. Bardzo mi się podoba koszula.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super koszula, świetne spodnie, wyglądasz pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładna koszula, ciekawe te falbanki, takie skromne, fajnie:)
    Spodnie świetne. Razem elegancki ale nie sztywny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna koszula, a całość bardzo stylowa:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniały i intrygujący kolor kurtki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. elegancko- idealnie do biura- ta koszula jest cuuudna :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. To wszystko świetnie ze sobą współgra!
    Takie fasony spodni wyglądają fantastycznie z eleganckimi koszulami i bluzkami, zwłaszcza z tymi nieco w klimatach retro - ja bym tak się ubrała, mnie się to podoba :)!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładna stylizacja! Piękna koszula! :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny, elegancki zestaw :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny, klasyczny zestaw :) Uwielbiam taką ponadczasową modę :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. góra super, ale dól...moim zdaniem coś tu nie pasuje, ale ja się w sumie nie znam ;) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziewczyny pięknie dziękuję :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam koszule w kratę:)
    Wyglądasz bardzo stylowo:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przyjemny, miły dla oka zestaw :)!!!
    Uwielbiam kratkę :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna koszula!! :D Uwielbiam takie klasyczne połączenia :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam taki styl - niby na luzie, a jakże elegancko. Koszula super !!! Pozdrawiam - Margot :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)