sobota, 27 maja 2017

Czerwień i fuksja



Dzisiaj odważyłam się na niebanalne połączenie intensywnej czerwieni i fuksji.
Na pozór dwa nie pasujące do siebie kolory, a jednak!
Połączenie fuksji i czerwieni to hit tego sezonu. Intensywna czerwień i soczysta fuksja zaskakują swoim dopasowaniem. Mocny odcień różu potrafi odmienić niejedną stylizację. Wystarczy, że zdecydujemy się na koszulę lub spodnie w tym kolorze i cały zestaw na tym zyska.
W przypadku sukienek i kombinezonów, które są noszone w pojedynkę, wystarczą najprostsze dodatki, a i tak stylizacja będzie bardzo efektowna. Ciężko jest nie zwrócić uwagi na tak intensywny kolor, więc jeżeli lubimy wzbudzać zainteresowanie, to w tym sezonie dobrze jest postawić na fuksję. Ta barwa tworzy również świetny kontrast z innymi intensywnymi kolorami. Możemy połączyć ją z ciepłym żółtym odcieniem lub wyrazistą pomarańczą.









spodnie , bluzka - Zara
torba, apaszka - Orsay

zdjęcia: Madzia

38 komentarzy:

  1. Fajna stylizacja ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne połączenie kolorów, potwierdzam z miłą chęcią:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne połączenie, lubie te kolory, świetnie wyglądasz...cieplutko pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Super to wyszło. Masz rację, że takie połączenie nie jest u nas zbyt popularne - chociaż Hindusi ciągle tak właśnie wszystko mieszają haha. Pięknie wygląda chusta na torebce i masz odlotowe buty. Cudownie !!!! Miłego weekendu - buziaki - Margot :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie, a te kolory pasują do siebie jak najbardziej, bardzo Ci w nich do twarzy :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Odważnie i jednocześnie cudowne połączenie. Jedna aktorka z Gossip Girl podobnie sie nosiła. Wyglądasz niesłychanie promiennie w tej stylizacji, świetna robota :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo odważnie ale przez to niebanalnie :) Podoba mi się! Sama chyba bym się bała tego połączenia kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anetko,jak widac odwaga poplaca :)) Twoja stylizacja jest genialna:) Polaczenie 2 goracych kolorow....wybitne :)Bardzo energetyczna i "rasowa"stylizacja,w ktorej wygladasz zjawiskowo :))) Ide na lowy :))) pozdrawiam goraco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anetko, uwielbiam energetyczne zestawienia, bardzo się cieszę, że moda teraz otwarła się na dużo odważniejsze kombinacje :) Wspaniale to rozegrałaś, świetny fason bluzki, taka genialna niby prostota, super kokarda z szaliczka :)) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Połączenie tych dwóch kolorów do mnie nie przemawia, ale to dlatego, że wolę bardziej stonowane kolory, a szaleję tylko na paznokciach i dodatkach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny color blocking ! <3
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam mocne kolory, więc tym bardziej Twoja stylizacja mi się podoba :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kolorki, wyglądasz wspaniale ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy bym nie pomyślała, że to połączenie może tak świetnie wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna torebka :) ładnie wyglądasz Anetko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. połączenie faktycznie niestandardowe :) bardzo ciekawy fason bluzki ;) wyglądasz ślicznie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anetko, kiedys to bym fukała na takie zestawienie kolorów, teraz jestem zachwycona! :0 super! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przejrzałam chyba z 10 postów na Twoim blogu. Świetny blog! Taki natłok informacji i namalowanych przez zdjęcia historii, że nie wiem pod którym postem odpisać. Stwierdziłam, że tylko Cię pozdrowię i podziękuję ��

    Jakbyś miała czas to zapraszam również do mnie:
    Tu kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
  19. czerone spodnie to strzał w 10 ! nie sądziłam, że z różem będą się prezentować tak dobrze

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię to połączenie kolorystyczne. Kiedyś może byłoby nie do pomyślenia, a dzisiaj jak najbardziej. Super!

    OdpowiedzUsuń
  21. odwazne polączenie, sama nie wiem czy bym się zdecydowala

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolor bluzki przepiękny jakiś czas temu miałam kupić sobie właśnie tę bluzkę🙂 ale nie miałam pomysłu do czego ja dopasować. Twoja propozycja jest ciekawa napewno nie byłoby osoby na ulicy która nie zwróciłaby uwagi na tę kolorystykę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne połączenie kolorystyczne! 😄 Podoba mi się bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wyglądasz:D
    Super wglądają buty te z czerwonymi spodniami :D


    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo podoba mi się połączenie tych dwóch kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie Ci w tych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nietuzinkowa stylizacja. Cudnie

    OdpowiedzUsuń
  28. Baardzo stylowo! Podoba mi się tak odważne połączenie kolorów! Oderwać wzroku od Ciebie nie mozna! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow, świetnie wygląda połączenie tych kolorów.
    Znakomicie się prezentujesz <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Great post and photos really liked ❤️
    I'd be happy friendship blogs ♥️ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  31. cudowne zestawienie kolorystyczne - mnie powaliło

    OdpowiedzUsuń
  32. Połączenie dwóch tak mocnych kolorów jest bardzo odważne :) Zestaw prezentuje się ciekawie, jednak mnie bardziej przekonują bardziej delikatne zestawy :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Nigdy nie wpadłabym na to, żeby połączyć ze sobą te dwie różne barwy!

    Fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nigdy nie pomyślałabym,że tak różnorodne kolory mogą wyglądać dobrze razem zestawione :)

    OdpowiedzUsuń
  35. idealne połączenie barw :) super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :)