sobota, 13 maja 2017

Koszula z haftem




Kolorowe hafty na ubraniach to hit tego roku. Haft dodaje ubraniom unikalnego charakteru i oryginalnego sznytu. Wykorzystanie go w stroju do pracy sprawi, że stylizacja będzie wyglądać niebanalnie.
Dzisiaj koszulę z haftem zestawiłam w bardzo prosty i uniwersalny sposób. Dobrałam do niej błękitne spodnie i granatowe lordsy. Koszula dzięki romantycznym, florystycznym akcentom zyskuje mniej oficjalny a zarazem bardziej kobiecy charakter. Dopełnieniem całości jest czerwona torebka.







koszula, spodnie - Zara
buty - H&M
torba - Orsay

37 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba całe zestawienie. Hafty na koszuli dodają jej folkowego charakteru. Fajnie połączyłaś kolory: błękit z czerwienią i granatem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie - koszula i ten haft, ale również loafersy - super. Z czerwona torbą zrobiłaś świetna stylóweczkę - uwielbiam takie pomysły. Buziaki - Margot :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki fajny masz pierścień! Bardzo ładna ta koszula, piękny haft. Kolorystycznie udane połączenie, ta torebka, to świetny dodatek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz na topie są hafty i Twoja koszula wygląda świetnie z tymi haftami, całość bardzo podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz, haftowane kwiaty mnie nie porawły, ale u kogoś bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń
  6. koszula jest prześliczna <3 podobają mi się hafty

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieje,ze ten trend nie pozegna sie z nami zbyt szybko bo ja go bardzo lubie :)Swietna jest ta Twoja koszula i zestawienie jej z bardzo klasycznymi spodniami dalo piorunujacy efekt :) wygladasz cudownie....kobieco,finezyjnie,delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieje ,ze ten trend zostanie z nami na dluzej bo ja bardzo go lubie :) Twoja koszula jest rewelacyjna i zestawienie jej z klasycznymi spodniami dalo piorunujacy efekt :) wygladasz rewelacyjnie...super :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bardzo lubię hafty i zawsze lubiłam. Śliczna koszula, ale i cały zestaw na Tobie jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello ! just an invitation to join us on "Directory Blogspot" to make your blog in 200 Countries
    Register in comments: blog name; blog address; and country
    All entries will receive awards for your blog
    cordially
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Hello ! just an invitation to join for the community. This allows you to promote your website
    https://plus.google.com/u/0/communities/109662684129677096983

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zestawienie,świetna koszula <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna stylizacja, szkoda ze spodnie nie są innego koloru, bo trochę się zlewa, ale i tak jest ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Koszula świetna, haft jest cudny, pięknie ze spodniami i ciekawy kolor torebki /Orsay ma fajne dodatki/. Bardzo mi się podoba...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow!! Wyglądasz pięknie <3 Cudowna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestaw :) Mam bardzo podoba koszulę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zestaw super uwielbiam błękit🙂

    OdpowiedzUsuń
  17. te koszule z haftem chyba nigdy mi się nie znudzą :) piękny zestaw :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna ta koszula ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. He hafty na pasiastej tkaninie wyglądają genialne <3
    Podoba mi się Twój zestaw Anetko :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudownie wyglądasz w błękicie :-) Bardzo podoba mi się ta koszula i również zastanawiałam się nad jej zakupem. Miłego dnia Anetko :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękna jest ta koszula! hafty to trend, który przemawia do mnie w 100% ;) a torebka świetna, rewelacyjnie ożywiła całość :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hafty bardzo mi się podobają :) Mam kilka rzeczy z tym trendem, a już kilka nowych mam na oku :) Świetnie się prezentujesz w tym zestawie!
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Z pewnością ta koszula również dobrze by się prezentowała związana :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Do twarzy Ci w tym błękicie przełamanym haftem. Od kilku miesięcy zastanawiałam się nad zakupem podobnej, ale jakoś czuję, że blondynkom bardziej jest pisany ten model i tak właśnie jest w Twoim przypadku. Pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  25. Koszula skradła moje serce i chętnie bym ja przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń
  26. Koszula bardzo mi się podoba :) i ładnie wygląda na tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Czerwona torebka jest idealnym dopelnieniem tej stylizacji! Idealnie wspolgra z haftami na koszuli! <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna koszula, pięknie Ci w błękitach, fajne te mocniejsze dodatki :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam hafty na ubraniach. Twoja koszula jest przepiękna :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. cudowna koszulka- uwielbiam hafty na ubraniach

    OdpowiedzUsuń
  31. Ta koszula jest świetna:***

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiekna ta koszula! pozdrawiam, makrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. świetna koszula i przepiękne hafty :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna jest ta koszula :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)