niedziela, 7 maja 2017

Srebrna bomberka



Bomberki, ten fason kurtek nie schodzi z topowej czołówki już od kilku sezonów. Kochamy je za ich uniwersalność – świetnie pasują zarówno do sportowych, casualowych, ale również eleganckich stylizacji.
Jeśli nie wyobrażamy sobie wiosny bez pasteli, nie odmawiajmy sobie bomberki w tych kolorach, równie modna będzie w kwieciste wzory, z falbanami, haftami czy w stylu militarnym. Jeśli lubimy błyszczeć, możemy się zdecydować na wersję w stylu glamour – złota, srebrna, z satyny bądź aksamitu doda naszym stylizacjom elegancji i ekstrawagancji.
Ja wybrałam srebrną z kapturem. Sznytu dodają jej kieszenie umieszczone w nietypowym miejscu.
Kolor, krój i dodatkowe elementy tego okrycia sprawiają, że prezentuje się ono bardzo nowocześnie i ponadprzeciętnie. Co więcej, dzięki takiemu elementowi stylizacji, nie muszę już martwić się o żadne dodatki.
Zestawiłam ją ze spodniami w oryginalne wzory i czarną koszulką.








kurtka - Reserved
spodnie - Mohito

26 komentarzy:

  1. Piękna , promienna stylizacja :-) Wyglądasz cudownie w takiej kolorystyce. Kurteczka jest świetna , dużym plusem jest kaptur :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, wygodny, ale ciekawy look. Świetna ta kurtka! Pozdrawiam ( :

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się całe zestawienie:) Świetna uniwersalna kurteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna ta bomberka, fajny zestaw skomponowałaś! Super!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna bomberka, ze spodniami wyszło super.
    Całość bardzo mi się podoba, wyglądasz młodo i bardzo zgrabnie.
    Pozdrawiam Cię Aneta serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdybym napisala,ze stylizacja jest fajna to bylaby to czesc prawdy .....bo stylizacja jest fenomenalna :)))a TY wygladasz w niej super :))pozdrawiam Renata

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw, taki na luzie, bardzo podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurteczka jest świetna i bardzo ładnie wygląda ze spodniami. Ja jeszcze szukam idealnej bomberki, ale chyba zdecyduję się na taką jak Twoja, bo wyglądasz w niej super!
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie to taka stylówka do ćwiczeń o :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy zestaw ;) taki luźny, weekendowy :) idealny na wiosenne spacery :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna kurteczka:) Cudownie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Błysk znowu jest szalenie modny. Świetna kurteczka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Patrząc na Ciebie w tym wydaniu, to wyglądasz jakbyś też miała maturę w tym roku jak Twoja córka:), bo wyszło niezwykle młodzieżowo. Zresztą masz taką urodę, że bez problemu wtopiłabyś się w tłum studentek i to tych z młodszych roczników.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zestaw bardzo lekki, sportowy, młodzieżowy. Pasuje Ci ten look, naprawdę fajnie:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ostatnio obsesję na punkcie takich metalicznych zestawów :) Bosko!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. alez mi się podoba ta Twoja bomberka - genialna jest !
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoja bomberka jest świetna. Całość niebanalna, ale i na luzie :)!!!
    Pozdrawiam :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bomberki uwielbiam prawie tak samo mocno jak ramoneski! Twoja jest w oblednym kolorze! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie się prezentujesz :)
    pozdrawiam, http://makrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziewczyny pięknie dziękuje za te wszystkie miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ach jak ja uwielbiam te srebrne rzeczy, a do tego Twoje spodnie tak idealnie wyglądają z tą bomberką - jakby były koronkowe, jakby były posrebrzane, a to tylko taki fajny print. Pięknie :) :) . Buziaczki - Margot :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super kosmiczny zestaw glamour :)Bomberka jest fantastyczna i koronkowy print na spodniach niezwykły :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :)