niedziela, 25 czerwca 2017

Kocham lato



Kocham lato...cieszę się, że nadeszło to ciepłe i słoneczne. Dlatego staram się korzystać z każdej wolnej chwili...dużo podróżuję. To właśnie powód, dlaczego ostatnimi czasy tak mnie tu mało, za co Was serdecznie przepraszam. Niestety mimo najszczerszych chęci ciągle brakuje mi czasu na zrobienie zdjęć.
Dzisiaj mam na sobie wszystko co uwielbiam. Długą sukienkę, niezwykle kobiecą, której rozcięcia z przodu nadają charakteru. Marynarkę w kolorze obłędnego fioletu i niesamowicie wygodne buty na koturnie.

Do następnego Kochani!
Pozdrawiam cieplutko :)









sukienka - Sugarfree
marynarka - Mohito
buty - Deichmann

49 komentarzy:

  1. Uwielbiam maksi, uwielbiam kwiaciaste sukienki letnie, więc uwielbiam Twój look :) Rozcięcie jest niesamowite, wręcz ryzykowne, ale może dla mnie ;) Pięknie wyglądasz Anetko :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam maksi a w tej właśnie zachwyciły mnie rozcięcia. To fakt są dość odważne :)Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Sukienka ma przepiękny nadruk, bardzo lubię kwiatowe motywy. wyglądasz fantastycznie w tej stylizacji :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alicjo :) Pozdrawiam :)))

      Usuń
  3. Ja również kocham lato, czekam na nie cały rok i nigdy nie mogę się nim nacieszyć. Szkoda tylko, że ta pogoda jest taka zmienna. U mnie wczoraj i dziś wieje i pada! Uwielbiam kwieciste sukienki, a Ty wyglądasz w swojej pięknie. Cudowne są letnie stylizacje. Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, że pogoda u nas jest zmienna. Dlatego korzystam z każdej chwili ze słońcem :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Podoba mi się ta marynarka :)) ma genialny kolor ! Pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor marynarki też mnie zachwycił :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Podoba mi się ta marynarka :)) ma genialny kolor ! Pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pasuję Ci taka długość sukienki ! Uwielbiam wszelkiego rodzaju koturny, a Twoje są super:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez uwielbiam lato ale gdybym nawet nie lubila to po Twojej stylizacji polubilabym :) Zaczne od sukienki ,ktora jest obledna i od jakiegos czasu jest na mojej liscie "koniecznie potrzebna " . Uwielbiam te dlugie sukienki z dlugimi peknieciami . Uwielbiam tez marynarki w tych dzikich kolorach,ktore dodaja sily :) Jednym slowem cudowny letni look ,godny najwyzszej oceny :) Aneto wygladasz niesamowicie:))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, Reniu bardzo cenię Twoje opinie. Są jak balsam na mą duszę :))) Dziękuję :)

      Usuń
  8. Uwielbiam sukienki typu maxi, ta ma świetny wzór, wyglądasz w niej bajecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super Ci w tej sukience :) Pięknie komponuje się z kolorem marynarki ;)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Lato jest wspaniałe, chociaż dla alergików masakryczne :/ Ale co tam, mozna podziwiać szalone kwieciste stylizacje, pięknych kobiet na blogach i ulicach ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt latem alergicy się męczą, wiem coś o tym mam w domu takiego :) Ja również uwielbiam te kolorowe i kwieciste letnie ulice :) Pozdrawiam :)))

      Usuń
  11. Ślicznie wszystko ze sobą współgra. Marynarka bardzo ciekawie podkreśla suknię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anetko w tej sukience wyglądasz obłędnie!!! Wspaniała stylizacja :)!!!
    P.S. Korzystaj z uroków lata do woli... tenpiękny czas trwa zbyt krótko ... niestety...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bym chciała, aby lato trwało o wiele dłużej, ale póki co korzystam z każdej wolnej chwili i ruszam w góry :) Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Lubie takie sukieneczki! Ta mi się bardzo podoba :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też kocham lato :)))) a takie letnie sukienki jak Twoja po prostu uwielbiam :)))) Stworzyłaś super stylizację, niby wakacyjnie lekką, a jednak przez dodanie żakiecika elegancką, wręcz biznesową - świetny pomysł. Buziaki - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  15. Dla mnie lato bez maxi nie istnieje, muszę mieć choć jedną.
    Marynarka ma cudny kolor, super wyszło w całości. Koturny to gwarancja wygody a w lecie o to właśnie chodzi.
    Też ciesze się, że jest ciepło i jestem w rozjazdach /z jednego wróciłam, za parę dni następny/. Serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu masz rację, że latem sukienki maxi to jest to :)
      Korzystajmy z pięknej pogody, tak mało jej w naszym klimacie. Cudownych podróży życzę Basiu :)

      Usuń
  16. Świetne zestawienie długiej sukienki w kwiaty z nibieską marynarką.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie, marynarka i jej kolor, rzeczywiście obłędny:)) uwielbiam :)
    Pięknie Ci!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja po dłuższym rozstaniu tez powróciłam do długich sukienek, choć zawsze je lubiłam ostatnio nie było w czym wybierać - teraz ponownie jest ogromny wybór. Już wiem, w jakich najlepiej się czuję i w których najczęściej będę chodzić. Twoja z rozcięciami na lato jest idealna - świetne kolory. Ja ostatnio też w rozjazdach i mało mnie na blogach. Pozdrawiam Anetko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, ostatnio pojawiło się w sklepach dużo ciekawych sukienek. Szczególnie te maxi mnie zachwycają :) Pozdrawiam serdecznie Madziu :)

      Usuń
  19. Piękna marynarka i sukienka:) ślicznie jak zawsze:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Podobają mi się suknie maxi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ładna sukienka, a marynarka bardzo ładzo ładnie się układa :)

    OdpowiedzUsuń
  22. love this post :)
    have a nice day :)

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  23. Sukienka jest boska, bardzo podobaja mi się takie maxi ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)