niedziela, 4 czerwca 2017

Sukienka w kwiaty






Wiosną i latem chętnie wybieramy ubrania ozdobione kwiatowymi motywami, które świetnie wpasowują się w wiele stylizacji.
Chyba niemal każda z nas ma w szafie sukienkę w kwiaty. Wzór ten jest bardzo kobiecy i dodaje wiele uroku. Z sukienką w kwiaty możemy stworzyć wiele pełnych wdzięku stylizacji na różne okazje. Wyglądają świetnie w zestawach do pracy czy na spacer. Motywy kwiatowe sprawdzą się także na sukienkach koktajlowych - w takim ubraniu możemy spokojnie wybrać się na chrzciny lub wesele. Będziemy dzięki niej wyglądać stylowo i radośnie.
Do sukienek w kwiaty pasują zarówno szpilki jak i sandały czy koturny. W miejskim stylu można nosić je także z trampkami, najlepiej białymi lub pastelowymi.
Dzisiaj ubrana jestem w sukienkę, którą kupiłam w Zarze. Bardzo spodobał mi się jej fason i ciekawe pufiaste rękawy. Założyłam do niej bardzo kobiece sandały na słupku. Wykończeniem jest mała, biała torebka. W mojej stylizacji sukienka jest mocnym akcentem, dlatego postawiłam na minimalistyczne dodatki.







sukienka - Zara
torebka - Parfois
buty - Kari

58 komentarzy:

  1. Cudownie wyglądasz w tej sukience Anetko! Ma piękny nadruk i ultra dziewczęcy fason. Cieszę się, że ta moda na falbany zawitała na dobre :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) JA również się cieszę, że falbany zagościły w modzie na dobre, są mega kobiece :)

      Usuń
  2. Ach te sukienki w kwiaty, niech nam królują po wszystkie czasy! :) Twoja jest śliczna, Ty w niej taka kobieca i romantyczna, no i cudne dodatki :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Połączenie pasków i kwiatów na sukience jest piękne, wyglądasz tak delikatnie i niewinnie - super!

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też bardzo spodobało się to połączenie pasków i kwiatów :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Pięknie Ci w tej sukience. Fajnie, że wróciła moda na falbany.
    Pozdrawiam :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anetko,pieknie:) Idealna stylizacja na wiosenne i letnie dni :) ma w sobie tyle wdzieku i uroku,ze nie mozna oderwac wzroku :)) widzisz nawet zrymowalam a to znaczy ,ze jestem pod ogromnym wrazeniem :)) rewelacyjne dodatki :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu pięknie dziękuję za te miłe słowa. Bardzo cenię Twoje zdanie :)))

      Usuń
  6. Przepiękna jest ta sukienka :) Bardzo kobieca!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna sukienka, ślicznie jest Ci w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka jest super i bardzo strojna, dlatego bardzo dobrze, ze w dodatkach postawiłaś na minimalizm! :) Jestem na TAK dla tej stylizacji! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie wyglądasz w tej sukience :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. A wiesz, że ja nie mam sukienki w kwiaty? Bluzki, spódnice, to tak, ale sukienki brak. Twoja bardzo mi się podoba, pięknie wyglądasz. Muszę się rozejrzeć za podobną sukienką:) I kolorki moje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie sukienek w sklepach jest całe mnóstwo, ale znaleźć taką, która nam się spodoba to duży sukces. Życzę powodzenia w poszukiwaniach :)))

      Usuń
  11. Bardzo romantyczna, kobieca propozycja. No i taki błekitno-biały look idealnie pasuje do lata...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na lato taka sukienka jest idealna to prawda. Kolorki też bardzo mi się podobają :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Śliczna sukienka, piękne kolory... takie moje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna sukienka, kwiaty na tle pasków są rewelacyjne. Szalenie podoba mi się taki wzór. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten print również bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam kwieciste motywy :) Świetna sukienka i cudnie w niej wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też bardzo podobają się kwieciste motywy :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  16. Bardzo kobieca, a zarazem elegancka sukienka na lato.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię różne motywy kwiatów :) Stylizacja idealna na wyjazd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, na wyjeździe sukienka świetnie się sprawdzi :)

      Usuń
  18. Świetnie wyglądasz:D
    Bardzo fajna sukienka <3

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładny, wakacyjny look ;) pięknie Ci w takim zestawieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna stylizacja , osobiście gustuję w krótszych sukienkach aczkolwiek Tobie ta pasuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) w sklepach jest tak duży wybór sukienek, że każda z nas na pewno znajdzie coś fajnego dla siebie :)

      Usuń
  21. Słodziak ta sukienka! Wygląda tak trochę retro. Szukam takich klimatów w moich sh, bo mnie ciągnie, ale nie mogę trafić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, że sukienka jest trochę retro. Powodzenia w szukanie, mi też trochę czasu to zajęło :)

      Usuń
  22. Słodka jest ta mini torebka :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj Kochana - CUDOWNIE !!! Sukienka lekka, zwiewna, delikatna - idealna na letnie dni. Dodatki super - stworzyłaś przepiękny strój. Miłego dnia - buziaczki - Margot :))))

    OdpowiedzUsuń
  24. Kwiaty na lato idealne, tak jak sukienki.
    Bardzo mi się podoba...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Latem uwielbiam motywy kwiatowe, szczególnie na sukienkach :))) Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  25. Jaka piękna! Taka trochę w stylu retro!

    Cudownie Ci w niej!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)