sobota, 1 lipca 2017

Bajeczne Pieniny



"Pielęgnuj swoje marzenia. Trzymaj się swoich ideałów. Maszeruj śmiało według muzyki, którą tylko ty słyszysz. Wielkie biografie powstają z ruchu do przodu, a nie oglądania się do tyłu".

Paulo Coelho






"Sokolica"


Góry dają człowiekowi, poprzez zdobywanie wzniesień nieograniczony kontakt z przyrodą – poczucie wewnętrznego wyzwolenia, oczyszczenia, niezależności.
Kto chce naprawdę odnaleźć samego siebie, musi nauczyć się obcowania z przyrodą, bo oczarowanie jej pięknem wprowadza bezpośrednio w ciszę kontemplacji.
Pieniny to bardzo malownicza grupa górska. Zostawiam Was Kochani z ich pięknem uwiecznionym na zdjęciach. Miłego oglądania :)))







Taras widokowy na "Trzech Koronach"






W drodze na szczyt "Wysoka"








45 komentarzy:

  1. Piękne widoczki! Świetna sukienka w kratkę! Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że udało mi się wrócić do blogowania. Dzisiaj, tak spontanicznie, napisałam i wystawiłam post. Zapraszam Cię do siebie. Zawsze miło mi było, gdy napisałaś u mnie kilka słów :) Kocham góry. Od najdawniejszych lat zachwycają mnie górskie widoki. Pieniny są niezwykle malownicze. Gdy zobaczyłam je pierwszy raz, pomyślałam, że jeśli gdzieś istnieje raj, to na pewno takie widoki można w nim oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Jolu, że wróciłaś. Już do Ciebie zaglądam :))) Buziaki :)

      Usuń
  3. Pięknie :) Uwielbiam chodzić po górach i podziwiać widoki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również kocham te klimaty :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. widoki piękne ale ja osobiście na wspinaczki się nie nadaje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu polecam dolinki, są piękne i mają swój niepowtarzalny klimat :)

      Usuń
  5. Lovely post dear, I like it a lot :)
    I'm following you, how about to visit my blog and follow me back, I would be glad? ^_^
    limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne widoki, też mam taką góralską chustę tylko czarną.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne widoki :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne widoki :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Do Pienin jeszcze nie dotarłam, fantastyczne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco polecam Pieniny, są piękne i niezbyt wymagające. Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Pieniny są piękne, Sokolica, Trzy Korony już zdobyte przeze mnie, chętnie bym tam wróciła, może kiedyś jeszcze się uda...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, że w takie miejsca chętnie się wraca :) Buziaki :)

      Usuń
  11. Aneto,widoki tak piekne,ze az dech zapieraja :) cudnie :) pozdrawiam serdecznie Renata

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne widoki... muszę przyznać, że całe lata nie byłam w górach... żałuję i planuję to zmienić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sooooo nice! I love it so much!

    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczne widoki, pięknie tam jest. Sama byłam tu kilka lat temu i miło wspominam to miejsce :) Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też pozostały cudowne wspomnienia i z pewnością tu wrócę :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  15. Nigdy tam nie byłam (i pewno nie będę, bo zbyt rzadko jeździmy do Polski) ale dobrze chociaż popatrzeć:) Kocham polskie góry, angielskie to już nie to samo. Zresztą w Anglii nie ma gór, najwyższy szczyt ma niecałe tysiąc metrów (te Pienieny w sumie tez wygladaja raczej na tereny równinne).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt Pieniny nie są bardzo wymagające, ale za to niezwykle malownicze :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  16. Widoki wspaniałe :) Natura w pełnej okazałości !

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdzie Ty znowu zawędrowałaś? :)
    Piękne widoki, podziwiam:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ewuniu tym razem byłam w Pieninach. Bardzo polecam Ci taki wypad z rodzinką. Te góry nie są wymagające i są niezwykle malownicze. Jak byś była zainteresowana to mam namiary na bardzo fajne kwatery w Szczawnicy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Widoki cudowne, Polska jest naprawdę pieknym krajem. Ja jeszcze w wielu miejscach nie byłam. Muszę nadrabiać zaległości.

    OdpowiedzUsuń
  20. ale super widoki! mega! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Od samego patrzenia na te widoki czuję się zrelaksowana :)
    Przepiękne zdjęcia :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam Pieniny!!! Uwielbiam góry w ogóle :)!!! Następny mój post też będzie górski :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne są te nasze góry. Widoki fantastyczne, podziwiam Twoja kondycję :))))) . Pozdrawiam - Margot :))))

    OdpowiedzUsuń
  24. Wonderful views, Poland is really a beautiful country. I have not been in many places yet. I have to catch up.

    หนังใหม่

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :)