niedziela, 9 lipca 2017

Czerń i szarość w roli głównej



Proste fasony, stonowane kolory - minimalizm to klasyka gatunku, która zawsze się obroni. W minimalizmie liczą się geometryczne formy i miękkie tkaniny. Przewodnią myślą tego trendu jest "mniej znaczy więcej". Takie zestawy są idealne w sytuacji, kiedy nam się śpieszy i zastanawiamy się co na siebie założyć. Ograniczam wtedy liczbę elementów stroju do minimum i wybieram stonowane kolory. Dzisiaj wybrałam czerń i szarość przełamaną srebrnymi dodatkami.
Klasyczne czółenka w czarnym kolorze, będą pasowały do większości biznesowych stylizacji. Ja jednak zastąpiłam je srebrnymi szpilkami, aby całości nadać charakteru. Klasyczną białą koszulę zostawiłam na inną okazję . Dzisiaj rządzi szary top z koronką.
Cygaretki z kantem to bezpieczna opcja, świetnie wyglądają bowiem zestawione z marynarką, długim kardiganem oraz elegancką koszulą. Całość wykończyłam srebrną kopertówką. 










marynarka, spodnie - Zara
koszulka - Mohito
buty - New Look

59 komentarzy:

  1. Prosto, klasycznie i bardzo ładnie. Śliczna bluzka i szpilki! Życzę miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szarość w Twoim zestawie prezentuje się bardzo szlachetnie.Wyglądasz pięknie i elegancko, moim faworytem jest bluzeczka z koronką :-)Udanej niedzieli Anetko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluzeczka z koronką to również mój faworyt :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Pomimo, że nakazują latem nosić "weselsze" kolory to i tak zawsze czerń z szarym sie obroni ;-)
    Jasnymi butami fajnie rozświetliłaś ten zestaw;-)super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, że lato to kolory, ale ja lubię łamać te zasady :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Prostota i minimalizm, to coś co zawsze popieram. Uwielbiam takie zestawy. A szary top z koronką rzeczywiście rządzi:) No i srebrne czółenka, znakomity wybór! :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt czasami mniej znaczy więcej :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Jakie świetne spodnie! Przydałyby mi się takie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie kupiłam w Zarze :) Polecam :)

      Usuń
  6. Ach, koronka na bluzce wygląda ciekawie. Zestaw, piękny, klasyczny - takie lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna bluzeczka :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna bluzeczka :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zestaw, chociaż ja jestem z tych "kolorowych", ale czasem taką kolorystyką nie pogardzę :)Bardzo podobają mi się proporcje sylwetki jaką zbudowałaś. Duży wpływ na to ma ta świetna bluzka, że jest zbluzowana i że karczek z koronki jest taki szeroki. Także przykrótkie cygaretki i stopa wydłużona jasną szpilką :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu właśnie te koloru uwielbiam u Ciebie :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  10. Bardzo ładny i elegancki zestaw, podoba mi się bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anetko,ta stylizacja to kwintesencja stylu :)Klasycznie ale niebanalnie,spokojnie jesli chodzi o kolory ale nie nudno:) dodatki pieknie uzupelnily look,swietnie jest :)pozdrawiam Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję Reniu :) Buziaki :)

      Usuń
  12. Bardzo elegancko, świetne spodnie. Kolory najlepsze :) :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię takie minimalistyczne zestawy i połączenia. Świetnie dobrałaś bluzeczkę - ta koronka sama w sobie stanowi delikatny element dekoracyjny, tak, że nie potrzeba już biżuterii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt bluzeczka sama w sobie stanowi element dekoracyjny zestawu :) Pozdrawiam serdecznie Madziu :)

      Usuń
  14. Masz rację, że fason prosty, ale bardzo gustowny i elegancki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze, gdy na Ciebie patrzę, zastanawiam się, skąd Cię znam. Występowałaś może w telewizji? Bo jesli nie, to chyba musiałyśmy sie kiedys spotkać w realu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W telewizji nie występowałam, więc możliwe, że się kiedyś spotkałyśmy :) Pozdrawiam cieplutko :)))

      Usuń
  16. Piękna, klasyczna stylizacja :) Bardzo podoba mi się koronka na bluzce :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie klasyki są zawsze na czasie :) Wyglądasz rewelacyjnie :) Czerń z szarością wygląda naprawdę ciekawie :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Klasyka takie zestawienie zawsze będzie w modzie a ta koronka na bluzce dodaje szyku Cudnie Anetko wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana bardzo Ci dziękuję :) Buziaki :)

      Usuń
  19. prosto i klasycznie. fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo elegancko i z wielką klasą. Świetny zestaw, wyglądasz bosko. Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu pięknie dziękuję :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  21. Uwielbiam szarości! Piękna stylizacja, a bluzka cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładna elegancka stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny look w klasycznych kolorach. Szpileczki idealnie tutaj pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super Anetko! Wygladasz bombowo! Prawdziwa kobieta z klasa! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie to połączyłaś :) Elegancja latem :) . Bluzeczka cudowna, a srebranawe szpilki i kopertówka bardzo mi się podobają. Pozdrawiam - Buziaki - Margot :))))

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie dobrałaś kolorki i fason!!! Bardzo podoba mi się :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękna stylizacja Anetko :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. cudownie wyglądasz <3 pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. what a classy look hun,
    you look amazing. Totally love this look.

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  30. Amazing! Have a great new week.

    Bloglovin
    STYLEFORMANKIND.COM

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie wyglądasz:) kobieta z klasą!

    OdpowiedzUsuń
  32. szarość i czerń połączenie idealne:)

    Buziaki piękna:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  33. Very classy and classy. Great set, you look divine. Best wishes...

    หนังใหม่

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :)