piątek, 11 sierpnia 2017

Lato w mieście



Bardzo podoba mi się ten upał. Mówię to całkiem świadomie. Uwielbiam te rozgrzane mury dodające temperatury i tak rozgrzanemu już powietrzu. Nawet w mieście można się wówczas poczuć jak na wakacjach. Kocham spacery w parku, gdzie można przysiąść w cieniu na ławeczce i napić się kawy. Lubię ten spokój i harmonię, która często towarzyszy w takim miejscu.

Co do stylizacji to ostatnio jestem na fali kwiatów. Uwielbiam ten deseń na ubraniach. Dzisiaj mam na sobie pomarańczową bluzkę w kwiaty. Z tyłu ma piękny dekolt i jest rozpinana na guziki. Dobrałam do niej kremowe spodnie i buty w tym samym kolorze.
Miłego weekendu Kochani :)












bluzka - Zara
spodnie - Orsay
buty - CCC

65 komentarzy:

  1. Piękna , elegancka i zarazem wygodna stylizacja. Bardzo podoba mi się bluzeczka, jest taka energetyczna :-)Udanego weekendu !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta bluzeczka skradła moje serce od pierwszego wejrzenia :) Buziaki

      Usuń
  2. Ładny outfit;)
    pozdrawiam serdecznie :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez uwielbiam takie upalne dni :) Podoba mi sie bardzo twoj look na takie wlasnie dni,top z pieknym serkiem na plecach jest wyjatkowo kobiecy a biale spodnie tylko podkreslaja to piekno :) Wygladasz cudnie :) pozdrawiam Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu, bardzo się cieszę,że Ci się podoba :) Buziaki

      Usuń
  4. haha JA TEŻ !!!! JA TEŻ !!! - UWIELBIAM !!!! Zawsze sobie wtedy myślę - trzeba się cieszyć tymi kilkoma dniami ciepła, bo za chwilę znowu wpadniemy w jakąś niekończącą się ponurość bez słońca i krótkim dniem brrrr - aż mi się nie chce w ogóle myśleć.
    Twoja bluzka jest cudowna - ach ten dekolt z tyłu !!!!
    Razem z białymi spodniami - perfekcja !!!!!
    Pozdrawiam serdecznie - Margot :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana masz rację, że trzeba korzystać z tych paru chwil ciepła, tak szybko mijają :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Bluzeczka jest bardzo urocza. Uwielbiam lato <3

    http://stylistfashioon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kocham lato :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Ostatnio w mega upale zwiedzałam piekne miasto. Cały dzień. Było męcząco, upał w takich okolicznościach trochę ogranicza -po prostu w pewnym momencie ma się dość ;) Ale summa summarum cieszmy się chwilą, lato u nas trwa tak krótko, że nie ma co marudzić. No, chyba, że zdrowie szwankuje w takich temperaturach. Twoja kwiatkowość inspiruje ;) Bluzka odlotowa, a spodnie super. Razem - gustowny zestawik na letni dzień ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, że zwiedzanie w upalne dni może być męczące, ale jakże urocze :) Buziaki

      Usuń
  7. Ach, lato w mieście było u mnie do wczoraj. Dzisiaj, jest już po lecie. Też dobrze. Nareszcie jest czym oddychać.
    Twoja stylizacja zachwyca. Całość na wielki plus.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, lato u nas bywa zmienne, dlatego napawam się ciepłem kiedy tylko mogę :) Pozdrawiam serdecznie Jolu :)))

      Usuń
  8. Świetne zestawienie. Elegancko i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful, elegant yet comfortable styling. I really like the blouse, it's so energetic :-) a great weekend!

    หนังใหม่

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna bluzka! Nie wiedziałam, że w Zarze można dostać takie cudne rzeczy :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zara to moja ulubiona sieciówka. Wyszukuję właśnie takie perełki :) Pozdrawiam

      Usuń
  11. Lato w mieście też trzeba przetrwać i ładnie wyglądać, tak jak Ty, białe spodnie na lato najlepsze, bluzka w pięknym kolorze i ten dekolt z tyłu...wow!!! Bardzo mi się podoba, jeszcze zwróciłam uwagę na torebkę, świetna. Pięknie wyglądasz...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Za upałem nie przepadam, zwłaszcza w mieście. Lubie umiarkowane temperatury i wiatr.
    Ale u ciebie dzisiaj ładnie i kwieciście ! Bluzka bardzo twarzowa i świetnie jej z białymi spodniami.Białe spodnie to mój zdecydowany letni faworyt.
    Pozdrawiam cieplutko :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Białe spodnie to również mój faworyt :) Buziaki

      Usuń
  13. Jestem na pewno ciepłolubna ☺ Anetko, kwiaty uwielbiam w każdej wersji, Twoja bardzo energetyczna jeszcze podgrzewa atmosferę, cudny fason bluzki, i super z tymi jasnymi spodniami i dodatkami ☺ Buziaki 😙

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Oleńko, bardzo się cieszę, że Ci się podoba.
      Buziaki :)))

      Usuń
  14. Bluzeczka śliczna, również uwielbiam kwiatowe motywy, co do temperatury to najbardziej lubię umiarkowaną :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna bluzka, bardzo letnia i kojarzy się z wakacjami, podobnie do Ciebie też lubię ciepło, czasami nawet upały :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mało u nas naprawdę ciepłych dni, dlatego cieszę się z każdej słonecznej chwili :) Pozdrawiam

      Usuń
  16. nie wyobrażam sobie lata bez białych spodni! a ta bluzeczka jest idealna! ślicznie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja właśnie nie znoszę upałów;)
    Podoba mi się bluzeczka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, że upały potrafią być też męczące :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  18. Ładna bluzka:) ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bluzka jest śliczna :) Idealnie komponuje się z bielą :)
    Zapraszam na nowy post :*
    http://www.stylishmegg.pl/2017/08/denim-i-czerwien.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne kwiatowe tło zdjęć i super bluzka :) Uważam, że takie kwiatowe bluzki pięknie wyglądają własnie z bielą :)
    Super look!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten dekolt bluzki jest przepiękny! 😍

    OdpowiedzUsuń
  22. również uwielbiam takie spacery :)
    świetnie wyglądasz, bardzo lubię kwiatowe motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jakie letnie kolorki, pomarańczowy i biały wygląda nawet fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie a zarazem elegancko ;) Ładna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. podoba mi się bluzka, lubię delikatnie odsłonięte plecy

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna bluzeczka ;D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Elegancka, letnia stylizacja. Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Your top is so pretty! Love the color and pattern!
    Anyway would you love to following each other? Let me know


    xoxo
    ayu

    OdpowiedzUsuń
  29. ależ przepiękna jest ta Twoja bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie znoszę upałów i z tego powodu nawet cieszę się, że mieszkam w UK :) Piekna stylizacja choć założyłabym do niej raczej sandały na obcasie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Rewelacyjnie wyglądasz w tej stylizacji! ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny jest ten wzór w kwiaty i podoba mi się tylni dekolt. Bardzo oryginalny ...

    OdpowiedzUsuń
  33. Bluzka piękna. Kolor, deseń kwiatowy i ciekawy tył nadają jej bardzo eleganckiego charakteru.

    OdpowiedzUsuń
  34. Super koszula,pięknie w niej wyglądasz:))

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna bluzka, ma ładne kolory. Super wyglądasz:))

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładnie :) Bluzka niebanalna, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :)