czwartek, 3 sierpnia 2017

Letnia sukienka w kwiaty




Sukienka w kwiaty to nieodłączny element letniej garderoby. Wzór ten jest bardzo kobiecy i dodaje wiele uroku. Z sukienką w kwiaty stworzymy wiele pełnych wdzięku stylizacji na różne okazje. Możemy ją z powodzeniem założyć na randkę, na spacer, do szkoły, a nawet i do pracy. Będziemy dzięki niej wyglądać stylowo i radośnie.
Dzisiaj mam na sobie rozkloszowaną sukienkę z wzorem w piękne, kolorowe kwiaty. Ten fason lubię najbardziej. Jest bardzo kobiecy a przy tym niezwykle wygodny. Dobrałam do niej czerwoną taliowaną marynarkę i buty na koturnie. Torebka i biżuteria w postaci delikatnych perłowych kolczyków i bransoletki stanowią dopełnienie całości. To taka moja propozycja eleganckiej wygody w miejskim stylu.






sukienka - Reserved
marynarka - Zara
buty - Deichmann
torebka - Parfois

45 komentarzy:

  1. Ślicznie Ci w tej sukience:) czerwony to Twój kolor:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to fakt czerwony kolor jest jednym z moich ulubionych :)

      Usuń
  2. Piękna sukienka 👗 ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anetko ,stylizacja doskonala . Piekny nadruk,kobiecy fason i mozliwosc stylizowania na wiele sposobow. To atrybuty idealnych stylizacji :) Wygladasz zjawiskowo ...tak swiezo,promienne ....tak pieknie i kobieco :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu Twoje słowa uskrzydlają :) Buziaki :)))

      Usuń
  4. Piękna ta sukienka :) Bardzo ciekawa kolorystyka :*
    Zapraszam na nowy post :*
    http://www.stylishmegg.pl/2017/08/tiulowa-sukienka.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sukienka - przepiękny fason i kolory. Żakiet też śliczny i bardzo dobrze dopasowany. Całość na wielki plus. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skróciłaś nazwę na G+, na początku nie zaskoczyłam że to Ty :-) Wyglądasz pięknie w tej sukience. Podoba mi się zarówno jej nadruk jak i fason, wygląda na produkt wysokiej jakości. Buciki dobrałaś perfekcyjne i wygodne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt wprowadziłam małą zmianę :)
      Taki fason sukienek lubię najbardziej, są wygodne a jednocześnie bardzo kobiece :) Buziaki :)))

      Usuń
  7. Sukienka wspaniała, uwielbiam kwiatowe printy, które nie wychodzą nigdy z mody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam ten kwiatowy print :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Anetko, w kwiecistych wzorach zawsze wyglądasz bardzo elegancko, a to wielka sztuka. Głęboka czerwień marynarki bardzo do Ciebie pasuje, wspaniale się w niej prezentujesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu bardzo dziękuję, cieszę się, że Ci się podoba :) Buziaki

      Usuń
  9. A ja nie mam żadnej w kwiatki ani sukienki, ani kiecki. Ale może kiedyś mi się trafi jakaś, bo faktycznie nie mieć letniej sukienki w kwiatki, to profanacja lata ;) :) :) Czerwony żakiecik do takiej - super, no i tło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjdzie zapewne taki czas, że i Tobie wpadnie w oko jakaś kwiecista sukienka :) Pozdrawiam

      Usuń
  10. Jeden rzut oka i jestem zachwycona Tobą w tej pięknej sukience!
    Ślicznie! I właśnie uświadomiłam sobie, że dawno nie byłam w centrum handlowym na zakupach. Może też wypatrzyłabym jakąś cudną sukienkę w kwiaty.
    Z żakietem super! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu teraz na wyprzedażach można za niewielkie pieniądze wypatrzeć naprawdę fajne ubrania :) Buziaki

      Usuń
  11. Wygladasz bardzo ladnie! Look troche w stylu Księżnej Kate! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam motyw kwiatowy. W tej sukience pewnie świetnie bym się czuła;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię kwiatowe motywy :) Pozdrawiam

      Usuń
  13. Masz absolutnie rację, że sukienki w kwiaty są najwdzięczniejszymi z możliwych. Twoja jest wyjątkowo piękna, kwiaty o wyrazistych kolorach na białym tle to uosobienie kobiecości. Z czerwonym żakietem i stonowanymi dodatkami stworzyłaś małe cacko. Buziaczki - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba :) Buziaki

      Usuń
  14. Anetko wyglądasz prześlicznie w tej kwiecistej sukience. Uwielbiam kolory, jest w nich tyle pozytywnej energii :)!!! Wspaniała stylizacja :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna sukienka, świetnie w niej wyglądasz. Bardzo zgrabnie.
    Nie ma to jak sukienki a te w kwiaty najładniejsze.
    Czerwony żakiet-strzał w 10. Torebka cudna.
    Serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna sukienka :) Lubię właśnie takie, takie wzory, taka długość i krój :) super połączenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  17. Cudowna sukienka!!!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. You look pretty in this flowery dress. I love colors, there is so much positive energy in them:) !!! Great styling

    หนังใหม่

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :)