piątek, 8 września 2017

Powrót czerni


Po ostatnich wakacyjnych stylizacjach dzisiaj wracam do "normalności". Zatęskniłam za czernią. To kolor, który dodaje mi energii, pewnie dlatego, że tak bardzo go lubię. Ostatnio jestem mocno zabiegana, więc moje zestawy muszą być wygodne i jednocześnie eleganckie.
Ulubione czarne cygaretki zestawiłam z czarną bluzką w kolorowe kwiaty. Jej fason przypomina kimono tak modne w tym sezonie. Dzisiaj wersja codzienna z balerinkami, chociaż zakładam też do tego zestawu szpilki np. idąc na kolację. Limonkowa torebka pięknie dopełnia całość.







spodnie, bluzka - Zara
torebka - Parfois

85 komentarzy:

  1. Anetko wyglądasz przepięknie :)!!! Klasycznie, ale i niebanalnie. Ze szpileczkami to już elegancja na 100% :)!!!
    Pozdrawiam serdecznie :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się cieszę, że Ci się podoba :) Buziaki

      Usuń
  2. Czarny kolor to taki praktyczny niezbędnik w szafie każdej z nas. Pięknie wyglądasz w tej stylizacji, bluzka w kwiaty jest fantastyczna, udanego weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam czerń, chociaż od kilku lat przybywa mi kolorowych ubrań :) Pozdrawiam

      Usuń
  3. bardzo kobieco, czerń jest naprawdę seksowna nawet jeśli nie ma dekoltu czy odsłoniętych nóg! bardzo mi się podoba :) obserwuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że do mnie zajrzałaś :) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Prześliczna bluzka i torebka. Chętnie zrobiłabym dla nich miejsce w mojej szafie :) Wyglądasz pięknie i bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu za miłe słowa :) Buziaki

      Usuń
  5. Przepiękna jest ta kimonowa bluzka :) super dobrałaś torebke do tego zestawu :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Klasyka zawsze w modzie zestaw bardzo ładny i mega wygodny ��

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zdecydowanie na tak! ;-)
    Świetna bluzka/doskonały dekolt/ i piękna torebka w gruszkowym kolorze,podoba mi się ...;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Elu, że Ci się podoba :) Pozdrawiam

      Usuń
  8. Podoba mi się przełamanie czerni kolorową torebką. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz:) śliczna bluzeczka:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Pozdrawiam

      Usuń
  10. bardzo ładny zestaw ;) zdecydowanie jestem na tak! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że Ci się podoba :)

      Usuń
  11. Bardzo ładne te kwiaty na ciemnym tle. Prosto, kobieco i elegancko:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciszę się Ewuniu, że Ci się podoba. Bardzo lubię tą bluzkę :) Buziaki

      Usuń
  12. Piękna stylizacja, która podkreśla Twoją figurę :-) bardzo kobieca, super :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz w tej czerni, uwielbiam Twoje cygaretki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je uwielbiam :) Pozdrawiam

      Usuń
  14. Fason bluzki jest świetny, pięknie wyglądasz, torebka dodała pazura. Fajnie to napisałaś, do normalności, na co dzień musimy wyglądać i elegancko i musi być wygodnie. Pozdrawiam serdecznie, miłej niedzieli...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt w wakacje odpoczywam od tej "normalności", ale pora wracać :) Pozdrawiam Basiu

      Usuń
  15. ŁAdnie przełamana czerń żółcią :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna bluzeczka, bardzo ładnie leży na Tobie, świetny kolor torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Mi też bardzo się podoba :) Dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  18. Anetko,patrze i podziwiam i dochodze do wniosku,ze mam dokladnie tak samo :) Fajnie ,ze sa kolory ale najfajniej ,ze jest czern :)))) Piekny top,kopertowy ,kimonowy...wiele zastosowan:) Twoja stylizacja jest wyjatkowo piekna,elegancka i finezyjna :) pozdrawiam Renata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renatko pięknie dziękuję za tyle miłych słów :) Buziaki

      Usuń
  19. I love this pairing, simple but very chic

    www.glamourzone.org

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądasz :)
    https://doomiiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi się podoba ja uwielbiam czerń no pasuje tak naprawdę do każdej sytuacji i stylizacji, zarówno przy jakiś okazjach jak i na sportowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerń kocham chyba od zawsze :) Dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  22. Bardzo fajny krój bluzki, świetnie wygląda z żółtymi akcentami :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna bluzeczka, a torebka idealnie pasuje do printu na niej! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Torebeczka idealnie nadaje stylizacji wyrazistości :) Świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczna jest ta bluzka! Bardzo elegancki i stylowy zestaw, a Ty wyglądasz pięknie!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta bluzeczka jest świetna :*


    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  27. wzór na bluzce fajnie komponuje sie z torebką :)

    OdpowiedzUsuń
  28. piękna torebunia :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Swietna stylizacja, jak i miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie przepadam za czernią, zdecydowanie wolę jasne kolory, ale mam jeden czarny kombinezon i bardzo go lubię (głównie za wygodę). Tobie jest jednak bardzo do twarzy w czerni, a bluzka rozświetlona pięknymi kwiatami bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  31. świetna stylizacja;) bardzo ładna bluzka;)

    OdpowiedzUsuń
  32. This is beautiful! I like it a lot. :)

    STYLEFORMANKIND.COM
    Latest Post: Beautiful Scandinavian Home With Warm Colors

    OdpowiedzUsuń
  33. Czerń to mój ulubiony kolor - niezawodny, elegancki. Bardzo podoba mi sie Twoja bluzka

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładny zestaw :) Podoba mi się print bluzeczki oraz dobrana do niej torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie Anetko, ślicznie w cygaretkach, bluzka urocza i podkreśla figurę, piękne asymetrycznie rozrzucone kwiaty w nietypowej kolorystyce i cudna ta limonkowa torebeczka ☺ Buziaki ☺

    OdpowiedzUsuń
  36. Czarny jest elegancki a jak jeszcze dołożymy do niego troszkę koloru to wygląda pięknie:)))śliczny zestaw i tak w nim wyglądasz:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  37. Jesteś niezwykła :) prowadzisz mega interesującego bloga, każdy post robi na mnie ogromne wrażenie i widać postępy Twojej pracy, mam nadzieję , że jeszcze wiele osiągniesz, trzymam za Ciebie kciuki kochana <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziękuje za odwiedziny. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Bluzka ślicznie wygląda z tą torebką. Super miejsce na zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo mi się to połączenie podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczna jest ta bluzka :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/09/zakiet-w-cekiny.html

    OdpowiedzUsuń
  42. Ślicznie kochana, stylizacja super, bluzeczka pięknie podkreśla Ci talię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :)