poniedziałek, 4 września 2017

Zakynthos - zwiedzanie wyspy



Zakynthos to wyspa magiczna. Mimo swoich małych rozmiarów ma do zaoferowania ogromny wachlarz doznań. W ostatnim poście przedstawiałam Wam malownicze miasteczko Zakynthos. Dzisiaj chciałam pokazać według mnie najatrakcyjniejsze miejsca, które warto zobaczyć będąc na wyspie.

Zatoka wraku (Navagio Beach)
Nazwa Zatoki Wraku pochodzi od pozostałości statku przemytników, który rozbił się tam w 1982 roku i został tam do dziś. Plaża w Zatoce Wraku uznawana jest za jedną z najpiękniejszych na świecie. Nie można się temu dziwić. Woda ma tu niesamowity turkusowy odcień, jest czysta i absolutnie przezroczysta. Swój obłędny kolor zawdzięcza wapiennemu dnu. Plaża usytuowana się w wąskiej zatoce, którą z trzech stron otaczają skały wysokie na kilkaset metrów. To robi wrażenie. Zatoka Wraku to miejsce, które trzeba zobaczyć!








 
Błękitne groty (Blue caves)
Błękitne Groty Skinari (Blue Caves) to jedna z największych atrakcji Zakynthos. Znajdują się pomiędzy Agios Nikolaos i Skinari, na wschodnim wybrzeżu wyspy. To sieć jaskiń z krystalicznie czystą błękitną wodą, podświetlaną przez słońce. Przejrzystość sięga do samego dna, które miejscami znajduje się na głębokości 7-8 metrów. Atrakcją są także łuki skalne, pod którymi można przepływać. Groty dostępne są jedynie od strony morza.










Wyspa Agios Sostis
Ta niewielka wyspa dostępna jest z lądu poprzez mały drewniany most, wychodzący z portu Agios Sostis na głównej wyspie Zante. Ten mały fragment lądu oddzielił się w czasie trzęsienia ziemi. Plaża tam jest piękna, pełna białych kamyczków, turkusowej wodą i zapierających dech w piersiach widoków.

Wyspa jest popularna, ponieważ można ją w całości wynająć w dniu ślubu - jest to jedyna wyspa w Grecji, który umożliwia taką opcję. Terminy są tam zazwyczaj zarezerwowane z wyprzedzeniem o kilka lat do przodu. Działają tam również dwa bary, otwarte zarówno w dzień, jak i w nocy.








 Miłego oglądania! Do następnego :)

33 komentarze:

  1. Pięknie tam, dosłownie raj na ziemi! Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, widoki są bajeczne :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ta zatoka wraku jest chyba najpopularniejsza i najpiękniejsza <3
    chyba nie znam osoby, która by nie była w Grecji i nie odwiedziłaby tego miejsca- zawsze każdy zdjęcia stamtąd wrzuca :) i absolkutnie się nie dziwię, bo też z miłą chęcią bym tam się wybrała, ale to moze już za rok :)

    piękna sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda ,miejsce to jest bardzo, bardzo popularne. Zupełnie zasłużenie :) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Bardzo interesujący post i piękne zdjęcia. Bardzo filmowe pejzaże :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam tam, pięknie jest. Tylko żółwi nie było akurat. Śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Co za widoki *,* pozdrawiam serdecznie; ) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Co za widoki *,* pozdrawiam serdecznie; ) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite widoki, kolory. Piękna Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. tam jest naprawdę pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądanie rzeczywiście BARDZO miłe :))) Cudowne zdjęcia, fantastycznie oddałaś całe piękno tych miejsc. A Twoje stylóweczki - zwłaszcza ta w długiej sukni - po prostu idealna w tym krajobrazie. Musiałaś spędzić tam wspaniałe wakacje. Pozdrawiam - kisses - Margot :))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne zdjęcia i Ty pięknie się wpisałaś w plener :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne zdjęcia, aż chciałoby się uciec tam z deszczowej Polski :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bajka, chciałoby się tam być:) Przepiękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej dziewczyno, jakże cudne miejsca w które bym natychmiastowo przeniosła się (za oknem jesień ta brzydka). Jak mi się zdarzy tam być postaram się zobaczyć te miejsca. Ślicznie pasujesz do nich! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Marzy mi sie ten kierunek turystyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne krajobrazy, cudnie tam...Ty w ślicznej, zwiewnej sukience wyglądasz zachwycająco...pozdrawiam serdecznie...
    P.S. Jestem pewna, że pisałam u Ciebie komentarz a nie ma go, słyszałam, że na blogerze ostatnio jakieś kłopoty i znikają komentarze...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  16. Basiu też zauważyłam, że znikają komentarze. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna wycieczka. Z przyjemnością z Tobą pozwiedzałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O, wow, jakie piekne krajobrazy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ tam pięknie :)!!! Kolejne miejsce idealne na moje wakacje :D!!!
    Pozdrawiam serdecznie :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Słyszałam, że to piękne miejsce i wszyscy mają rację !

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudo. Boskie widoki, no i piękna modelka dopełnia całości:)

    OdpowiedzUsuń
  22. W Grecji jest wile pięknych miejsc. W wielu już byłam, ale na tej wyspie, nie. Jest cudownie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :)