piątek, 6 października 2017

Czarna sukienka w białe groszki



Groszki, kropki i kropeczki  to klasyczny wzór, który jest niezwykle kobiecy i elegancki. Kobiety go uwielbiają, bo łączy w sobie coś z retro i coś ze współczesności. Ubrania w grochy doskonale sprawdzają się zarówno na co dzień jak i na ważne okazje. Pozwalają stworzyć piękne, ponadczasowe stylizacje - te codzienne jak i biznesowe czy wizytowe. W otoczeniu nowoczesnych dodatków będą wyglądały niezwykle współcześnie, podczas gdy w innym zestawieniu będą bardziej vintage.
W swojej szafie warto mieć chociaż jedną sukienkę w groszki. 
Sukienki w groszki zawsze wyglądają świetnie.
Dzisiaj w roli głównej występuje sukienka o klasycznym pudełkowym fasonie. Jej prosta ponadczasowa forma dodaje szyku każdej stylizacji. A miękka, przyjemna dzianina zapewnia wygodę przez cały dzień. Urocze groszki i modne wykończenie rękawa dodają całości oryginalności. Zestawiłam ją z fioletową ramoneską i czarnymi botkami. To taka moja propozycja na popołudniowe wyjście na kawę lub do kina.










sukienka, ramoneska - Mohito
buty - CCC

43 komentarze:

  1. Piękna i zarazem klasyczna sukienka, będzie Ci służyć lata ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz , super stylizacja ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Groszki to hit tego sezonu i dobrze bo urozmaicają bardzo stylizacje. Wyglądasz fantastycznie w tym zestawie-który faktycznie jest bardzo uniwersalny :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem fanka Mohito i groszków, więc zestaw bardzo mi do gustu przypadł:))

    OdpowiedzUsuń
  5. groszki chyba nigdy mi się nie znudzą :) piękna ta sukienka!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka jest przepiękna ja uwielbiam groszki. :) Super są te rozszerzane rękawy - dodają uroku sukience. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka ładna, wdzięczna sukienusia, ślicznie Ci to wyszło!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza sukienka i te rękawki. Ślicznie wyglądasz. Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sukienka. Falbanki dodają jej dużo uroku. Całość prześliczna. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam te falbany przy bluzkach, sukienkach itd.
    A Ty masz świetna figurę,piękne nogi, mogłabyś nawet bardziej zaszaleć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha... w mojej szafie jest z 10 sukienek w groszki i kilka spódnic na dokładkę. Uwielbiam ten wzór :)!!!

    Anetko, wyglądasz cudownie :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super całość, groszki lubię i nawet mam, bardzo ciekawie z ramoneską. Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny zestaw na wyjście :-) wyglądasz naprawdę szałowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna sukienka, w Mohito zawsze mają cudowne, eleganckie ciuszki. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładna sukienka :) lubię groszki, a te poszerzane rękawy dodają jej uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie wyglądasz <3 super sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam świetną koszulę w takie groszki i myślę od miesięcy, z czym by ją tu ;) Styl sukienka plus czarne rajtki bardzo bardzo lubię, zwłaszcza z cięższym obuwiem :) :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna jest ta sukienka, uwielbiam groszki i takie szerokie rękawki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię groszki, lubię Mohito, oglądałam tę i inne ich sukienki w groszki... ładne, wciąż mnie pociagają ( tę też mierzyłam, ale na mnie nie leżała tak dobrze, jak na Tobie), ale coraz bardziej rozczarowują jakością, szczególnie samych tkanin...

    OdpowiedzUsuń
  20. Anetko,piekna stylizacje stworzylas :) Nowoczesna w fornie,klasyczna i bardzo,bardzo kobieca :) Widac,ze masz dar do pokazywania najnowszych trendow w wyjatkowo mily dla oka sposob :) Brawo
    PS: Wygladasz zjawiskowo ,zazdroszcze :)Renata

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna sukienka i kurtka:) rewelacyjnie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna sukienka:))piękny zestaw:))pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaka.Śliczna sukienka!:)
    Zapraszam do obserwacji mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  24. piękna sukienka! Ładnie i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię groszki na ubraniach! :) Śliczny look, wyglądasz wspaniale! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam groszki a ta sukienka jest cudna :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/10/sweterek-z-haftami.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam ubrania w groszki, są bajeczne! A te rękawy wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zestaw dla mnie super :) Świetnie w ni wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczna ta sukienka, fajny zestaw z kurtką skórzaną, świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładna jest ta sukienka:*

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna sukienka i fajnie zgrywa się z ramoneską.

    OdpowiedzUsuń
  32. Groszki są bardzo fajne, a i fason Twojej sukienki bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Tak Ci powiem, że ciekawa stylizacja. Sukienka w groszki to nieśmiertelny klasyk. Zawsze wygląda dobrze. Ciepło chociaż w tych rajstopkach?

    OdpowiedzUsuń
  34. Ślicznie wyglądasz w sukienkach o takiej długości, ta jest urocza, bo groszkowa i cudne ma falbanki tulipankowe przy rękawach ☺ Super z ramoneską ☺ Buziole ☺

    OdpowiedzUsuń
  35. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article...!
    ผลบอล

    OdpowiedzUsuń
  36. Urocze groszki, wyglądasz bardzo młodo w tym zestawie, super z ramoneską...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :)