niedziela, 1 października 2017

Czerwone spodnie i bluzka w paski


Czerwień to bezsprzecznie najmodniejszy kolor sezonu jesień-zima. To kolor będący symbolem szczęścia, powodzenia i miłości. Kolor ten potrafi dodać stylizacji pazura i sprawić, że będziemy wyglądać wyraziście i zmysłowo. Pasuje na każdą okazję.
Dzisiaj czerwone spodnie zestawiłam z bluzką w czarno białe pasy i czarną marynarką. Do zestawu dobrałam dużą czarną torbę.







marynarka, spodnie - Zara
bluzka - Mohito
torba - Reserved


I na koniec krótki filmik :)



49 komentarzy:

  1. uwielbiam połączenie czerwieni z paskami! śwetny look :)
    przykładowo:
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz jak energetyczna kobieta biznesu :-) Świetna stylizacja, bluzeczka bardzo mi się podoba;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam te buzkę:), ostatecznie kupiłam inną, ale i ta podoba mi się bardzo bardzo bardzo. I lubię czerwone spodnie...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz. Świetne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna bluzka, ma super dekolt. Paski i czerwień - hiciory tego sezonu. Cudnie wyglądasz. Serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wszystko razem wygląda, a spodnie bomba :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/10/monday-look.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Super połaczenie! Spodnie są rewelacyjne!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz:) super spodnie i marynarka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny zestaw - muszę się zaopatrzeń w jakiś czerwony ciuszek ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anetko,rewelacyjnie :) Ja tez w tym sezonie obstawiam czerwien a Twoja stylizacja jest urocz:) Ma w sobie klase,szyk,elegancje i te odrobine nonszalancji,ktora stanowi o jej perfekcyjnosci :) Tak powinnysmy ubierac sie w tym sezonie :) buziaki Renata

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem zakochana w tym zestawie Anetko. Super look. Świetne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny, klasyczny zestaw. Wszystko wygląda idealnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautiful look. All garment fit so well, total success.

    OdpowiedzUsuń
  14. Koszula bardzo podoba mi się, uwielbiam paski :) świetny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny odcień czerwieni. Taki lubię najbardziej. Świetnie to wszystko połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładny zestaw :) kobieco i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię czerwone spodnie:))bluzka ma świetny krój:))pięknie wyglądasz:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię czerwień o tej porze roku :) Piękne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale pieknie! <3 Elegancko i z klasa! Gdybym pracowala w korpo, na pewno bym sie tym lookiem zainspirowala kompletujac garderobe do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Elegancja na luzie u Ciebie ;) Spoko portki :) :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny look, lubię takie klasyczne połączenia :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wszystko zagrało ze sobą!!! Cudnie wyglądasz!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czerwień to jeden z moich ukochanych kolorów! Lubię go i na ustach i na ubraniach. Baaardzo podoba mi się bluzka w paski! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię takie połączenia i lubię Mohito:D
    Super!!!
    Pozdrowionka!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajne i uniwersalne polaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne energetyczne połączenie, które rzuciło mi się w oczy już na insta i na fb ☺ Wspaniała bluzka, która skosami paskow jeszcze bardziej podkręca ten świetny look ☺ Buziaki ☺

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne połączenie czerwień i paski wyglądają obłędnie :)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne te czerwone spodnie, ładnie na Tobie leżą. Bluzka w paski doskonale pasuje, jest elegancja i nonszalancja, czyli tak jak lubię. Podoba mi się!!:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie mam jeszcze czerwonych spodni, ale będę miała ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. Anetko świetna stylizacja. Bardzo mi sie podoba bluzka i spodnie. Pięknie skomponowałaś czerwień z granatem. Super!

    OdpowiedzUsuń
  31. Sory za granat. Miało być z czernią.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny, elegancki i niezwykle kobiecy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article...!
    ผลบอล

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepięknie wyglądasz Anetko :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. What a great simple look. Beautifully worn.

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam te kolory - latem, czy zimą wyglądają po prostu przepięknie :))) A czerwone spodnie to takie moje małe marzenie :))) Kisses - Margot :)))0

    OdpowiedzUsuń
  37. Dziewczyny wielkie dzięki za tyle pięknych słów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :)