czwartek, 12 października 2017

Letnia sukienka w jesiennej odsłonie



Fakt, że nadeszła jesień, niekoniecznie musi oznaczać pozbycie się letnich ubrań i schowanie ich jak najgłębiej do szafy.
Uwielbiam letnie zwiewne sukienki i dlatego chcę się nimi cieszyć przez cały rok.
Sukienki z powodzeniem można nosić również w okresie jesienno-zimowym.
W dzisiejszej stylizacji połączyłam kolorową, zwiewną sukienkę w piękne kwiaty z długim szarym kardiganem.
Moja jesienna codzienność :)









sukienka, kardigan - Reserved

48 komentarzy:

  1. Tez tak lubię...zwiewnie, przyjemnie, i w dodatku jakoś tak łatwiej przetrwac krótki dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten kardigan świetnie pasuje do tej sukienki ;) Stylizacja na duży plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie się prezentujesz, sukienka podkresla talię.
    Zazdroszczę ;-)
    pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja kwiatowa sukienka jak najbardziej spełnia rolę jesiennej kreacji dzięki ciemnej bazie . Wyglądasz cudownie w tej stylizacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super!!! Też lubię takie połączenie. Ciepły popielaty kardigan sprawdzi się z każdą sukienką znakomicie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardo podobają mi się takie połączenia sukienki z typowo letninim wzorem i ciepłego kardiganu ! Ślicznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię takie zestawienia :) ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się takie zestawienia choć sama muszę ostrożnie tylko z powodu zjadliwych dla mnie rajstop, dlatego z tym wielką radością podziwiam na Tobie ☺ Buziaki 😙

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wygląda ta sukienka z długim sweterkiem:))bardzo udany zestaw:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article...!
    ผลบอล

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ śliczna sukienka, oj chciałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zestaw, ta sukienka jest śliczna i kardigan też:)) Naprawdę pięknie i kobieco!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio chodzę tylko w sukienkach - nie pamiętam już, kiedy miałam na sobie spodnie :) I dalej tak zamierzam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka ładna jest ta sukienka, uwielbiam takie wzory ;) bardzo ładnie Ci w niej

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczerze to ja nie potrafię nosić letnich ubrań jesienią, ciągle mi zimno i spodnie, kurtki, swetry :( może się w końcu nauczę i tak pięknie jak Ty będę zastawiac jesienią piękne zwiewne sukienki !

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też letnie sukienki noszę przez cały rok :)!!!
    Prześlicznie wyglądasz Anetko :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślałam, żeby zestawić w najbliższym czasie właśnie taką kwiatową sukieneczkę w wersji jesiennej :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny szarak! W sensie sweter ;) Sukienek letnich takich zwiewno kwiatkowych nie mam (a ciągle chcę je mieć, ale jakoś się nie składa), to nie mogę robić takich pięknych stylizacji - a bardzo bardzo mi się podobają! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie połączenia! Sama bardzo często noszę jesienią sukienki, takie jeszcze letnie, połączone z kardiganem i botkami :)
    Ślicznie wyglądasz!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też bardzo lubię letnie sukienki i żal mi się z nimi żegnać gdy kończy sie lato. Twoje zestawienie baaardzo mi się podoba:)Nie tylko połączenie sukienki z cardiganem, ale również zestawienie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czeka nas parę ciepłych dni więc letnia sukienka i kardigan to strzał w 10. Świetnie wyglądasz...pozdrawiam, buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam taką sama sukienke. Kupiona w reserved. Ubrana raz na uroczystość. Jeżeli któraś dziewczyn byłaby zainteresowana moge zrobić duzy rabat :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna jest ta sukienka :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/10/sweter-z-napisem-sunday.html

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam kwieciste sukienki- pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna sukienka, ogromnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczna sukienka, bardzo fajny zestaw stworzyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna sukienka! Bardzo wdzięcznie w niej wyglądasz:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajna narzutka. Uwielbiam takie długie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Idealnie wpasowujesz się w aktualne trendy :*

    Buziaki:*
    www.karyn.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Ślicznie wyglądasz w takich sukienkach. Masz zgrabną figurę, więc bardzo Ci pasują takie stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  31. Twoja jesienna codziennosc jest oszalamiajaca :)Mysle sobie,ze grube swetry nadaja letnim sukienkom dodatkowy urok :) Anetko,piekny look stworzylas ...na taka codziennosc moge westchnac z zachwytem :)Pozdrawiam Renata

    OdpowiedzUsuń
  32. świetnie to wygląda! sukienka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń

  33. Uwielbiam te połączenia letnich sukienek do jesiennych swetrów :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepieknie! Szkoda, że Reserved tak daleko ode mnie, bo pobiegłabym kupić ten sam zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziewczyny chciałam bardzo podziękować za tyle pozytywnych komentarzy, jest mi niezmiernie miło i daje mi to ogromną motywację :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Tak, tak, tak, letnie sukienki zimą to fantastyczny pomysł. Twoja propozycja jest przepiękna. Kisses - Margot :))))

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczna sukienka, że o figurze nie wspomnę ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :)