piątek, 10 listopada 2017

Futrzana kamizelka i sukienka w kwiaty


Futrzane kamizelki to idealny dodatek na jesień i zimę. Wyglądają stylowo, a do tego są wygodne i ciepłe. Taka kamizelka to doskonała baza dla wielu zestawów.
Jest ciekawą odmianą dla kurtki, nadając niecodzienny wyraz stylizacjom na co dzień. Kamizelki futrzane najlepiej komponują się z ubraniami ze stylizacji boho oraz etnicznej. I właśnie propozycję takiego zestawu przygotowałam w dzisiejszej stylizacji.
Sukienka o kroju empire wygląda wyjątkowo kobieco dzięki luźno opadającemu materiałowi. Delikatna faktura materiały i piękne kwiaty sprawiają, że czuję się w niej wspaniale. Założyłam do niej kamizelkę, która jest niezwykle ciekawa. Przód to sztuczne futerko a tył zaskakuje nas wełnianym grubym splotem. Botki i torebka w kolorowe kwiaty wykończyły całość zestawu.








sukienka, kamizelka - C&A
buty - Venezia
torebka - Pull&Bear

55 komentarzy:

  1. Sukienka ma wspaniały wzór, wyglądasz w tym zestawie fenomenalnie!!! Torebka stanowi bardzo ciekawy akcent :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kamizelka i torebka:) jak zawsze wyglądasz olśniewająco:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna ta kamizelka ;)A sukienka ma bardzo ciekawy wzór ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się takie futrzane kamizelki, podziwiam na innych bo sama nie noszę. Pod płaszcz jest mi za grubo, solo - za zimno, do pracy - już nie chodzę. Ciekawa sukienka, muszę zajrzeć do C&A. Super wyglądasz...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz. Śliczna sukienka. Z futrzaną kamizelką pięknie współgra!A kamizelkę mam podobną.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, super stylizacja, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje kolory, absolutnie na tak!;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kamizelka. Całość przepiękna. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje pierwsze słowo jakie mi przyszło do głowy, to ślicznie! Jaka ładna kamizelka i sukienka i ten szary ma taki fajny odcień. Bardzo mi się podoba :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa stylizacja. Bardzo ładna sukienka i kamizelka pasuje :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam stylizacje z dodatkiem futrzanej kamizelki! <3 Ta Twoja jest super!

    OdpowiedzUsuń
  12. cały zestaw bardzo przyjemny :) kamizelka i torebka są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubie i futrzane plaszcze i kurtki i kamizelki :) Sa swietnym uzupelnieniem naszej jesiennej i zimowej szafy :))) Twoja jest bardzo ciekawa i zestawienie jej z tego typu sukienka jesy idealnym rozwiazaniem :) Wszystko nabralo niesamowitej klasy :) Piekny look i rewelacyjnie w nim wygladasz :) Pozdrawiam Renata

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne te szare warstwy i podziały, śliczny wzór na sukience i świetny akcent kolorystyczny w postaci torebki ☺ Buziaki Anetko ☺

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestaw :) bardzo lubię takie sukienki to tego ślicznie zdobiona torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna kamizela, uwielbiam futrzane historie! Ślicznie w tym zestawie wyglądasz, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne futerko, cała stylizacja zachwyca! :)
    ✾ I'm Dollka Blog ✾

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo podoba mi się stylizacja :) z chęcią bym taką sama skomponowała :D
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubie kontrast pomiędzy zwiewnymi sukienkami, a grubymi swetrami lub kamizelkami. Uwielbiam też szarości - dla mnie zestaw idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny pomysł na ubiór, łączenie klimatów i kolorystyka ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna kamizelka :-)) Uwielbiam takie dodatki :-))

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny zestaw :) Wygląda naprawdę ciekawie :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/11/ostatni-powiew-zotej-jesieni-monday-look.html

    OdpowiedzUsuń
  23. super look :)
    torebka piękna :*

    OdpowiedzUsuń
  24. ale fajny zestaw, a sukienka piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam trzy takie kamizelki :D jestem od nich uzależniona :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajna kamizelka ja chciałam taką brązie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna stylizacja! kamizelka genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepięknie wyglądasz Anetko w tym zestawie. Sukienka i kamizelka świetnie ze sobą współgrają :)!!! Coś mi się wydaje, że w najbliższym czasie też się tak ubiorę :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten futra super się komponuje w tej stylizacji .

    OdpowiedzUsuń
  30. Marzy mi się taka torebka w stylu Gucci ♥

    Claudia, xx
    www.thewhiteprint.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładna sukienka, świetnie wygląda w futrzaną kamizelką :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kamizelka bardzo fajna, ale sukienka zdecydowanie mi nie pasuje ;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie skomponowałaś całość! A torebeczka delikatnie dodała kolorku...Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Super zestaw bardzo fajne połączenie sukienki z kamizelką a torebka to taka wisienka na torcie 😀

    OdpowiedzUsuń
  35. super wyglądasz, piękna torebka :)
    obserwuję i zapraszam do siebie : https://kaarolkaa95.blogspot.com/ :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  36. SUKIENKA jest fantastyczna !!! Fason, wzory i kolory idealne - kocham takie sukienki po prostu. Z futerkiem i wszystkimi dodatkami stworzyłaś przepiękną propozycję :)))) Kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawe połączenie i w sam raz na jesienne chłody:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam futrzaki :) lubię je też łączyć właśnie z takimi sukienkami:) śliczna torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Futrzana kamizelka bardzo mi się podoba! Całość bardzo fajnie ze sobą współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kamizelka fajna i nigdy nie wychodzi z mody. Mnie urzekła sukienka i torebka. Śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetnie połączenie futerka i tej sukienki:* SUPER kochana:*

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękna jest ta sukienka i świetnie się komponuje z kamizelką.

    OdpowiedzUsuń
  43. Moje Kochane bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i każdy z osobna :) To dla nie źródło niezwykłej motywacji i chęci do dalszej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękny zestaw, od razu zrobiło mi się cieplej :-) Torebka jest cudowna :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetnie wyglądasz, kamizelka jest super:) Też bardzo często sięgam po podobne, niepozorne, a jednak grzeją:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :)